Spiermassa Protocol Review; Werkt dit plan?

Gemiddelde leestijd: 13 minuten

Droom jij van een gespierd en fraai lichaam? Heb jij op dit moment echter nog te dealen met overgewicht? Dan is het eigenlijk zaak om direct in actie te gaan komen; in de basis is namelijk iedereen in staat om een gespierd en fraai lichaam te krijgen. Je moet daar echter wel de nodige inzet voor tonen én je moet de beschikking over een juist trainingsprogramma hebben.

In deze Spiermassa Protocol review bespreek ik of dit trainingsprogramma van de Droog Trainen Academie aan te raden is. Ik bespreek wat de voordelen van dit protocol zijn, hoe het protocol precies opgebouwd is, voor wie het protocol geschikt is en wat de kosten voor het protocol zijn. Na het lezen van deze Spiermassa Protocol review kan je voor jezelf direct de juiste keuze gaan maken; ga ik me aanmelden voor dit protocol of niet?

Deze review heb ik volledig geschreven op basis van mijn eigen ervaring en bevindingen. Ik heb namelijk de sprong in het diepe gewaagd en heb dit protocol van A tot Z gevolgd. Graag wil ik je alvast één ding verklappen; dankzij het Spiermassa Protocol heb ik zeker een ander lichaam verkregen. Ik ben breder geworden, ik heb een betere conditie gekregen en mijn vetpercentage is gezakt!

Inhoudsopgave

Droog Trainen Academie

Logo DTP

Zoals ik hierboven al even kort aangaf, is het Spiermassa Protocol ontwikkeld door de Droog Trainen Academie. Deze academie is jaren geleden opgericht door Rinus en Henry; twee mannen die zich al langere tijd bezig houden met een sportieve leefstijl. Een leefstijl waardoor je de nodige kilo’s kwijt zou moeten raken en waardoor je jouw gedroomde – gespierde – lichaam zou moeten verkrijgen.

Al snel wisten Rinus en Henry een unieke methode zelf te ontwikkelen. De resultaten van deze methode waren bij hen zeer veelbelovend te noemen, waarna zij besloten om deze methode verder uit te gaan rollen. Dit hebben beide heren gedaan onder de noemer ‘Droog Trainen Academie’. Met hun bedrijf hebben zij reeds honderden mannen én vrouwen geholpen met het verkrijgen van hun droomlichaam.

Daarbij valt het mij op dat Rinus en Henry alleen maar digitale producten aanbieden. Daarmee spelen zij eigenlijk perfect in op de huidige maatschappij en de behoeften van veel mensen. Veel mensen vinden het immers prettig om online een training of een cursus te volgen, waardoor zij volledig zelf kunnen bepalen wanneer ze bijvoorbeeld gaan trainen.

Door de jaren heen heeft de Droog Trainen Academie in ieder geval een flinke naam op weten te bouwen. Rinus en Henry hebben meerdere programma’s ontwikkeld, zijn al ruim 10 jaar met dit bedrijf bezig en willen graag hun kennis met een ieder delen. In de afgelopen jaren hebben zij de volgende producten op de markt gebracht:

–      Droog Trainen Protocol Mannen

–      Droog Trainen Protocol Vrouwen

–      Spiermassa Protocol Mannen

–      Spiermassa Protocol Vrouwen

In deze Spiermassa Protocol review richt ik mijn pijlen volledig op de twee laatstgenoemde programma’s. Daarbij moet ik alvast wel opmerken dat er verschil tussen beide programma’s zit; logischerwijs is het ene programma afgestemd op het lichaam van een man en het andere programma afgestemd op het lichaam van een vrouw.

Henry en Rinus
– Henry en Rinus – Spiermassa Protocol –

Wat is het doel van het Spiermassa Protocol?

Het doel van het Spiermassa Protocol is om zoveel mogelijk spiermassa – en daarmee – kracht op te bouwen. Volgens Henry en Rinus moet het mogelijk zijn om in een periode van 12 maanden tijd meer dan 5 kilogram aan spiermassa te verkrijgen.

Indien je jouw spiermassa weet te verbeteren, wordt jouw gehele lichaam een stuk gespierder. Een bijkomend voordeel is namelijk dat je jouw vetpercentage ook weet te verbeteren, waardoor je een zeer gespierd lichaam gaat krijgen.

Wil jij dus een gespierd lichaam krijgen? Dan lijkt zo op het eerste oog het Spiermassa Protocol voor jou op het lijf geschreven. Het doel is immers om de spiermassa te verhogen en het vetpercentage te verlagen!

Voor wie is het Spiermassa Protocol geschikt?

Laat ik vooropstellen dat het Spiermassa Protocol voor zowel mannen als voor vrouwen geschikt is. Voor beide geslachten is het wel noodzakelijk dat zij het juiste Spiermassa Protocol opvolgen, aangezien beide protocollen significante verschillen kennen. Deze verschillen zijn puur het gevolg van de lichaamsbouw die significant anders is bij beide geslachten.

Vind jij zelf dat je te weinig spiermassa hebt? Heb je een vetpercentage van meer dan 20%? Heb je ervaring met krachttraining en vind je jouw vetpercentage van 10% nog te veel? En ben je onwijs gemotiveerd? Dan is het Spiermassa Protocol in ieder geval voor jou geschikt.

Daarbij merken Rinus en Henry – terecht – op dat met name de motivatie onwijs belangrijk is bij dit protocol. Het volgen van dit Spiermassa Protocol is namelijk écht pittig te noemen; je moet over veel doorzettingsvermogen en inzet beschikken. Daarbij geven beide heren ook aan dat dit protocol voor sommige mensen absoluut niet geschikt is:

Dit schema is gebaseerd op het Spiermassa Protocol voor mannen, maar een vergelijkbaar schema bestaat ook voor het Spiermassa Protocol voor vrouwen. Als jij aan de ‘eisen’ aan de linkerkant van het schema voldoet, is het Spiermassa Protocol in ieder geval voor jou geschikt!

De inhoud van het Spiermassa Protocol

Het mag duidelijk zien; het Spiermassa Protocol is niet voor iedereen geschikt. Hoe dat komt? Dat komt onder meer doordat het protocol behoorlijk intens en pittig is.

Voldoe jij aan de bovengenoemde ‘eisen’? Ben je gemotiveerd om met dit Spiermassa Protocol aan de slag te gaan? Dan is het goed om te weten hoe dit protocol precies opgebouwd is. Henry en Rinus hebben gekozen voor een uitgebreide opbouw, waarin onderstaande producten de boventoon voeren:

Cover e-book

–      Theorie boek (e-book); in dit boek vind je alle informatie over training, voeding, de juiste lifestyle en supplementen voor het verkrijgen van een gespierd lichaam.

–      Praktijk boek (e-book); in dit boek vind je een uitgebreid stappenplan waarmee je het gespierde lichaam kunt verkrijgen. De focus ligt hierbij op trainen, op eten én op het meten van de progressie.

–      Trainingsschema’s (pdf bestand); ook krijg je voor een periode van 12 weken trainingsschema’s aangereikt. Je hebt hierbij de keus tussen 3 keer per week trainen, 4 keer per week of 5 keer per week. In deze schema’s staan de training split, de oefeningen, de sets, de reps, de rusttijden en de progressieve opbouw uitgebreid vernoemd.

Overzicht schema

–      Macro Calculator (Excel bestand); met dit Excel bestand kan je binnen één seconde meten aan welke voedingsstoffen jouw lichaam behoefte heeft. Met dit bestand kan je dus direct het juiste voedingsprogramma’s voor jezelf vast laten stellen.

Al met al is de inhoud van het Spiermassa Protocol dus behoorlijk uitgebreid te noemen. Opvallend is dat Henry en Rinus voor zowel een theorie boek als voor een praktisch boek hebben gekozen. Volgens hen is het echter van cruciaal belang dat je weet waar je mee bezig gaat zijn, dat je weet wat de invloed van voeding is en ook dat je weet hoe je de juiste mindset moet verkrijgen. Pas als je dat allemaal door hebt, kan je op de juiste manier met de trainingsschema’s aan de slag gaan!

Krijg je bonussen meegeleverd?

Het Spiermassa Protocol van de Droog Trainen Academie is in de basis al behoorlijk uitgebreid te noemen. Krijg je dan ook nog bonussen meegeleverd door Henry en Rinus? Nee, daar hebben beide heren niet voor gekozen. Dat is iets wat ik mij goed voor kan stellen, aangezien het Spiermassa Protocol eigenlijk al alle informatie bevat die je nodig hebt om een gespierd lichaam te krijgen.

“Dit protocol werkt 100%… Toen ik mijn vetpercentage weer verlaagde was het resultaat boven verwachting.”

Wat vinden anderen van het Spiermassa Protocol?

In de inleiding van deze Spiermassa Protocol review gaf ik aan dat ik zelf dit protocol aan de tand heb gevoeld. Mijn bevindingen zijn uiterst positief, maar geldt dat ook voor andere volgers van het Spiermassa Protocol? Ja, dat is zeker het geval.

Op onder meer de website van het Spiermassa Protocol zijn allerlei positieve reviews te vinden. dat is óók het geval op de Facebook pagina van Henry en Rinus, waarbij je allerlei indrukwekkende ‘before en after’ foto’s ziet staan van mensen die dit protocol gevolgd hebben. Al met al zijn de beoordelingen dus stuk voor stuk positief te noemen!

Wat kost het Spiermassa Protocol?

Wil jij graag aan een gespierd lichaam gaan werken? Lijkt het jou super om op een efficiënte manier te gaan trainen? Dan is het Spiermassa Protocol absoluut voor jou op het lijf geschreven. Voordat je met dit Protocol aan de slag kunt gaan, dien je een bedrag van 47 euro te betalen. Normaliter betaal je 97 euro voor dit Protocol, maar je kunt tijdelijk dus van een unieke kortingsactie genieten!

Mijn conclusie over het Spiermassa Protocol

Heeft het Spiermassa Protocol bij mij gewerkt? Ja, absoluut. Kan ik het Spiermassa Protocol aan iedereen aanraden? Ja, zolang je maar voldoende motivatie en inzet hebt. Het protocol is namelijk behoorlijk intensief en heftig te noemen; je moet dus echt vol overgave met dit programma aan de slag gaan. Als dat jou lukt, is dit eigenlijk het beste online trainingsprogramma voor het verkrijgen van een gespierd lichaam! Meld je via deze link aan en geniet direct van de korting van 50 euro!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *